Sivut

keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Kuulumisia

Pitkästä aikaa taas postausta. Oon erittäin yllättynyt siitä, ettei käviämäärä ole laskenut ollenkaan, vaikka tänä vuonna on tullut vain kaksi postausta.. No kuitenkin nyt kesällä on poskettomasti aikaa Kirjotella ja laittaa kivoja postauksia.

Nyt enimmäkseen mulla on ollut pelkkää tilareiden tekoa, ja olenkin saanut aika monta kasaan lähiviikkoina. Viisi hevosta. Ratsastus on todella kallis harrastus ja mulle todella tärkeä harrastus. Niimpä ylimääräisiä kisakuluja saan maksaa itse, joten tästähän tienaa rahaa. Keppihevosista on tullut nyt tosi paljon lehtijuttuja ja muutenkin saanut parempaa mainetta mediassa. Tosin onhan noita kakkamyrskyjäkin mitä milloin, mutta kuitenkin mennään hyvään suuntaan!




Ootte paljon instagramissa toivoneet, että laitan ratsastusvideoita. Siitä tulee postaus tänne tällä viikolla ja instan puolella videoita. Lisäksi moni on kysellyt, että miksi Humusta ei tule kuvia? Sillä Humu on ylläpidossa Amylla ja mulla on vaihteeksi Darck. Oon ihan kiintyny ihanaan vuonikseen ja päästy treenaamaan sen kanssa jo paljon. Vielä pitäis löytää kesällä ajankohtaan sopivat kisat. Tota myytävää on kertynyt hirveä vuori ja kisahalu on ihan hiirveän kova.

Saattaa olla, että järkkään loppukesästä kisat ;) Ei vielä tiedä, mutta niin ajatuksena olisi. 

Tästä tuli hieman lyhyempi postaus ja täynnä aiheiden aloituksia, joista teille haluaisin kertoa. Jospa saisin taas hyvän postauskauden aloitettua ja saataisiin blogin puolelle erikoispostauksia. :D

Kiitos kun luit! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti